29 Ιαν 2011

Σοβαρό πρόβλημα με το facebook


Ενημερώνω άπαντες τους επισκέπτες του ιστολογίου πως υπάρχει ένα προφίλ στο facebook που χρησιμοποιεί το όνομά μου και διάφορες φωτογραφίες μου (κυρίως του Ψαλτικού Χορού του Τ.Μ.Σ.), τις οποίες βρήκε μέσω του διαδικτύου, χωρίς να είμαι έγω ο δημιουργός και διαχειριστής του συγκεκριμένου προφίλ. Οι φωτογραφίες δεν έχουν κάτι μεμπτό. Το πρόβλημα βρίσκεται στις ψευδείς πληροφορίες που έχει αναρτήσει.
Το συγκεκριμένο άτομο διαβάλλει μέσω του υποτιθέμενου δικού μου προφίλ το άτομό μου και μου έχει δημιουργήσει πολύ σοβαρό πρόβλημα...
Έχω καταφύγει στις αρμόδιες υπηρεσίες και θα βρεθεί λύση...
Παρακαλώ καθε έναν από τους bloggers να βοηθήσουν με όποιο τρόπο μπορoύν και σας καλώ να αγνοήσετε το εν λόγω προφίλ του facebook, ακόμη και αν δεχθείτε αίτημα φιλίας! Εάν είστε ήδη "φίλοι" σας παρακαλώ να διαγραφείτε.
Όλοι καταλαβαίνουμε το μέγεθος του προβλήματος, αρκεί να σκεφτούμε πως οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει το όνομά μας στο facebook και τα υπόλοιπα ομόλογα sites είτε διαθέτουμε είτε δεν διαθέτουμε λογαριασμό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: